قیمت اینترنت پرسرعت اعلام شد


قیمت اینترنت پرسرعت اعلام شد: ماهی 69 هزارتومان 25 بهمن 82 - ایسنا - با راه‌اندازی مرکز شهید مطهری، طی هفته‌ی گذشته مشترکان با پیش شماره‌های 871، 872، 850 می‌توانند سرویس اینترنتی پرسرعت دریافت کنند. مهندس قاجار، مدیر پروژه‌ی PAP شرکت عصر دانش افزار و مدیر عامل شرکت عصر انتقال داده‌ها در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس فناوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب، اظهار داشت:

پس از راه‌اندازی مرکز، قیمت‌های سرویس‌ها را به مخابرات اعلام کردیم و بر اساس آیین‌نامه، چنانچه این شرکت پس از گذشت 20 روز موافقت یا مخالفت خود را اعلام نکند، دال بر تایید قیمت‌هاست، لذا با توجه به گذشت 20 روز از تاریخ مربوطه، قیمت‌ها را تایید شده فرض و به ارائه‌ی سرویس اقدام کردیم. وی، ادامه داد: این سرویس از هفته‌ی گذشته در مرکز شهید مطهری، به مشترکان خانگی و اداری ارائه ‌شده است و شماره تلفن‌های 871، 872، 850 می‌توانند این سرویس را دریافت کنند. مراکز هفت تیر و شهید رجایی نیز متعاقبا با نصب و راه‌اندازی تجهیزات مورد نیاز تحت پوشش قرار خواهند گرفت. مدیرعامل اولین مرکز ارائه کننده‌ی سرویس اینترنت پر سرعت، در رابطه با هزینه‌های مورد نیاز برای دریافت این سرویس، گفت: مشترکان خانگی با پرداخت ماهانه 69 هزار تومان و مراجعه به موسسه‌ی ندا رایانه که ارائه کننده‌ی خدمات اینترنت شرکت عصر انتقال داده‌هاست و با تکمیل فرم‌های مربوط ظرف گذشت 72 ساعت از تقاضا می‌توانند سرویس اینترنت پرسرعت را با سرعت حداقل 64 کیلو بیت بر ثانیه و قابل افزایش تا 256 کیلو بیت بر ثانیه را دریافت کنند. وی، ادامه داد: یک ماه از ارائه‌ی مجوزها به متقاضیان سرویس‌های PAP می‌گذرد و انتظار می‌رفت شرکت مخابرات سریع‌تر امکانات مورد نیاز از جمله، پهنای باند یا ظرفیت بین مراکز را در اختیار شرکت‌ها قرار دهد تا سرعت ارائه‌ی این سرویس به مردم بیشتر شود، اما تا به حال آن طور که از این شرکت انتظار می‌رفت، تجهیزاتی به جز 1 یا 2 مرکز در سایر مراکز در اختیار ما قرار نداده است.


امروزه در اینترنت میلیاردها صفحه حاوی اطلاعات وجود دارد.با آگاهی از نشانی یک سایت به سادگی میتوان به آن دسترسی پیدا کرد.اما در صورتی که قصد یافتن اطلاعات خاصی را داشته باشیم از سایتهای دارای موتور جستجو استفاده میشود.یک لیست مفید از سایتهای جستجوگر فارسی.در خیلی از این جستجوگرها میتوانید سایت یا وبلاکتان را ثبت کنید.

www.enteshar.com                                                                   

www.linkestan.com

www.jetiran.com

www.yadaboo.com

www.farzamonline.com

www.irmelody.com          

www.perseek.com                                                                                  

www.farsilink.com

www.iranclick.com

www.iryahoo.com

www.moniran.com

www.khodkar.com

www.iranweblist.com

www.iranyellowpages.com

www.janane.com

www.parset.com

www.iranbestlist.com

www.pardis.com

www.bezanberim.com

www.hasht.com

www.qmars.dk/F/qlink

www.iranhp.org

www.yahoo4ir.com

www.yahoo4esf.com

www.irandigest.com

www.irantelaat.com

www.irantopsites.com

www.irancodb.com

www.mashhadteam.com

www.salamiran.com

www.gonbadekabood.com

www.iranhiway.com

www.iranmehr.com

www.iranpage.com

www.iransource.com

www.ocean-net.com

www.persianyahoo.com

www.irnetcom.com

 www.iranyellow.com

نظرات 1 + ارسال نظر
رفیعه ج.ه پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:40 ق.ظ

تشکر خیلی خوب نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد