بازگشت

سلام

.... و دوسال گذشت . بعددوسال فاتحه خدمت روخوندم والان دارم چهلمش رو میگیرم آره پسرم خدمت زود میگذره مثل یک چشم بهم زدن ولی تا بگذره  چش آدم ..... 

  تازه رسیدیم سر خط اس وپاس یعنی تقریبا شدم صفر ؟؟ البته با حساب بدهکاری دانشگاه به عبارتی میشیم منفی... این از آخرعاقبت دانشگاه رفتن حالا هی پول بده بالای کلاس کنکور !!!!  این دوسال تقریبا فرصت سر زدن به وبلاگم رو نداشتم جسته گریخته سرکی میکشیدم اما میبینید که از مطلب خبری نبود  به هر حال میخوام دوباره شروع کنم .هر چند دیگه دل ودماغ دو سال پیش رو ندارم .بیشتر هدف به اشتراک گذاشتن دانستنی های هرچند کم خودم در زمینه شبکه  و مهمتر از اون پیدا کردن دوستانی که تواین زمینه مشغولند تا راه وچاه رو بهمون نشون بدن. امیدوارم این وبلاگ بتونه واسطه خوبی باشه .

یک از دوستان سوالی کرده بودند  "مشکلی در قضیه معادل سازی مدرک سیسکو دارم که شدیداْ به کمکتون نیاز دارم اگر میدانید یا آشنای دارید ک کمکم کند ممنون می شوم:۱- آیا در ایرانccie معادل دکتراس ؟۲- سطح درآمد آن در ایران و جهان چقدر است؟۳- چند نفر  در ایران این مدرک را دارند و چگونه می شود ایشان را دید؟ "

به قول همشهریمون اینا همش کشک عزیز...  البته این تبلیغات کلاسها رو میگم برای زدن جیب من وتو هزار ویک  حقه بلدند . آره ارزشی معادل دکترا وحتی بالاتره داره اما ایران معادل سازی نمی کنه یعنی کسی که بتونه این مدرک روبگیره دیگه نیاز به معادل کردن نداره این اولاْ ثانیاْ برای شرکت در امتحانات باید تبعیت یک کشور دیگر غیر ایران رو داشته باشی !!!!! آره داداش ایرانی حق شرکت نداره ثالثلاْ دو لول دیگه(CCNA, CCNP)  جلوت وایسادن مثل کوه آه ه ه !!!! اگه دنبال این مدارک میگردی که کار پیدا کنی اونم تو ایران از الان بی خیالش شو اگرهم نه واقعا علاقه داری اون یه حرف دیگه است میتونی با کلاس های CCNA یک موسسه معتبر مثل سماتک شروع کنی البته نه به قصد مدرک فقط محض یادگیری بعد اگه پارتی مارتی داشته باشی بزنی به کاری و خلاصه بشی اوسا....  مدرک هم نمی خواد . اگه اشتباه نکنم الان ۸ نفر ایرانی  CCIE  رو دارند که لطف می کنند گه گاهی به وطن سری می زنند. تواین موسسات هر جا ادعا کردند که استادشان مدرک CCIE  داره بدونید که دروغ کفتند بهتون بابا اینا کلاسشون از این حرفا بالاتره که بیان تو این موسسه های زپرتی درس بدن. درآمد هم که هی بخور نمیری دارن .

نظرات 3 + ارسال نظر
behshad ( Booter ) yahoo 7.5 سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:38 ق.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com


salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 7 final be khosos Boot DC Buzz Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam
behshad
bye

سعیده پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام
من از مطالب ال سی دی تون استفاده کردم
ممنون
موفق باشید

شهروز بهرامی دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ق.ظ

مرسی از مطلب قشنگت خوشم آمد :)
از جمله دارندگان مدرک استاد من در سال 1380 آقای شفق زندی است که الان در سیسکو کار میکند.
zandi.ir و shafagh.com
کسانی که این مدرک را دارند را میتوان در سایت سیسکو بررسی کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد