دوستان سلام
چند وقت خیلی سرم شلوغ بود بیمارستان پر از مجروحان زلزله ما شاالله ما هم اینجا شدیم سوپر من  فکر کنم تو این چهار سال فقط این چند روز  رو باشوق رفتم بیمارستان  خوب ماهم آدمیم  دلمون میسوزه .....
از هرچه بگذریم سخن دوست خوشتر است. خوب تواین مدتی که ما نبودیم دوستان مارو خجالت زده کردن به هر حال سر زدن اما دریغ از دوتا پیغام انگار فقط
سرمه هوای مارو داره
مشکلی نی ی ی ی ی ی......مادلخور نمی شیم
چند تا اسکرین سیور خوشگل دارم جان خودتون اگه  نمی خواهید نظربدین دست نزنید!!


Screensaver

download :

size :

 

 

angie.exe

1.74 MB

 

preview

conzo.exe

2.17 MB

 

preview

der troll.exe

6.57 MB

 

preview

 

 

 

 

undewater.exe

1.79 MB

 

preview

yven.exe

1.72 MB

 

preview

 

هوا بس نا جوانمردانه سرداست

سلام
به قول یارو فکرشو بکن...... یک شب با امید و آرزوبخوابی فردا صبح ببینی آوار روسرت خراب شده؟؟؟؟؟
دیشب یه سری از مجرح ها رو اوردن اینجا(شهید محمدی بندر عباس)انگار منطقه جنگیه همه داغون یکی سرش شکسته  یکی پا شو زیراوار جا گذاشته دیشب تا صبح مشغول بودیم  
باید اینجا با شید تا حال و هوا این مردم رو بفهمی........
آقا پاشو یاالله پاشو اگه واکسن نزدی حداقل میتونی یه واحد خون بدی
ها بارک الله

آخرین اخبار




world TV .v2
برنامه ای رو  ایر دانلود معرفی کرده بود  بسیار جالب!!! امافقط یک بار تونستم استفاده کنم
ها ی گشتم و گشتم تا یک نسخه بی دردسربراتون پیدا کردم
همینطور که از اسم این برنامه معلومه تمامی تلویزیونهای دنیا را قابل دریافت به صورت زنده است.



چندتا کاریکاتور با حال ببینید