ببینید براتون چی دارم
با اینکه چند روزی بیشتر نیست که شرکت ماکرومدیا محصولات 2004 خود را ارائه کرده است شما اکنون می توانید 3 تا از آن ها را با کرک دانلود کنید!


دانلود Flash MX Professional 2004

کرک 

 

 

Macromedia Flash MX Professional 2004

 

 

 

 

Dreamweaver MX 2004

Dreamweaver MX 2004 دانلود

کرک

Fireworks MX 2004

دانلود Fireworks MX 2004

کرک



باز هم برای  فتوشاپ کارها


یکی از مشکلات ما فارسی زبان ها عدم پشتیبانی برنامه هایی مانند فتوشاپ ، فلش ، تری دی استدیو مکث ، فلش و... از زبان فارسی است برای حل این مشکل برنامه هایی به وجود آمدند که دارای فونت های مخصوص به خود بوده و امکان فارسی نویسی را برای ما فراهم می کنند .

  IPT5 
توضیحات فایل: برای فارسی نویسی در برنامه هایی که امکان تایپ فارسی را ندارند! از ویژگی های این برنامه امکان convert متون می باشد.
Version فایل: حجم فایل: 3.58 MB



  فارسی نویس مریم 
توضیحات فایل: برای فارسی نویسی در برنامه هایی مثل فتوشاپ و فلش و... که از زبان فارسی پشتیبانی نمی کنند!
Version فایل: حجم فایل: 3.53 MB



  ققنوس 
توضیحات فایل: امکان تایپ فارسی در برنام هایی که امکان تایپ فارسی وجود ندارد!
Version فایل: حجم فایل: 2.96 MB


 
نظرات 4 + ارسال نظر
سرمه پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 02:34 ب.ظ http://avayeatash.blogsky.com

چه جالب من امروز داشتم هی با این کلنجار می رفتم دستت درد نکنه!!

سرمه جمعه 28 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 08:43 ق.ظ

ببین من یه زحمتی برات دارم می شه برام آفلاین بذاری؟؟

سرمه سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1382 ساعت 11:55 ق.ظ http://avayeatash.blogsky.com

بابا بیا update کن!

سرمه سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1382 ساعت 09:38 ب.ظ

خندم میگیره من ۵۰۰ تا نظر دادم! رفقا میان بابا اما یه کوچولو تنبلن و نظر نمی دن!تو غصه نخور!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد